Αλλαγές Προϊόντων

Αλλαγές προϊόντων γίνονται δέκτες εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών – ο χρόνος μετρά από την ημέρα αποστολής της παραγγελίας.

Σε αυτήν την περίπτωση, και εφόσον δεν τίθεται ζήτημα υπαιτιότητας του Pasxalishop, τα επιπλέον έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη.

Κατά την επιστροφή προϊόντος/ντων, να έχετε υπ’ όψιν σας τα παρακάτω:

  • Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία
  • Να μην έχει αφαιρεθεί το αυτοκόλλητο ασφαλείας της συσκευασίας (εφόσον υπάρχει)
  • Τυχόν διακριτικά – αυτοκόλλητα, ταμπελάκια, ή ετικέτες κλπ – να μην έχουν αφαιρεθεί
  • Να μην έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αποστολής του προϊόντος
  • Να συνοδεύεται από τα απαραίτητα παραστατικά (απόδειξη, δελτίο επιστροφής εάν χρειάζεται κλπ)

Παράκληση:

Μην κολλάτε vouchers, ή αυτοκόλλητες ταινίες κατευθείαν στην συσκευασία του προϊόντος. Τα αυτοκόλλητα αυτά δεν μπορούν να αφαιρεθούν και το αποτέλεσμα είναι να αλλοιώνεται η συσκευασία του προϊόντος.

Προσοχή:

Δεν γίνονται δεκτές αλλαγές ή επιστροφές στα παρακάτω προϊόντα – και εφόσον δεν υπάρχει υπαιτιότητα του καταστήματος:

Σχοινιά – ειδικές παραγγελίες

Τα σχοινιά κόβονται στις διαστάσεις που επιθυμεί ο πελάτης κατά την εκτέλεση κάθε παραγγελίας. Γι’ αυτόν τον λόγο δεν μπορούν να επιστραφούν σε περίπτωση λάθους εκτίμησης και να μεταπωληθούν, εφόσον το μήκος τους είναι δεσμευτικό για την παραγγελία τους. Κόβοντας το σχοινί, αλλάζουμε την αρχική του κατάσταση, όποτε ο πελάτης χάνει το δικαίωμα αλλαγής ή υπαναχώρησης. Το αυτό ισχύει και για οποιαδήποτε ειδική παραγγελία που δίδετε από τους πελάτες.

Πολιτική επιστροφών – Επιστροφή χρημάτων

Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολόγητα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών – ο χρόνος μετρά από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας – . Σε αυτήν την περίπτωση, το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση να μην έχει παραβιαστεί η συσκευασία του και να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και το Pasxalishop οφείλει συμφωνά με τον νόμο να επιστρέψει το καταβληθέν ποσό εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών, συνήθως η επιστροφή είναι άμεση.

Σημ 1:. Στο ποσό επιστροφής δεν υπολογίζονται τυχόν έξοδα αποστολής και αντικαταβολής της παραγγελίας

Σημ 2: Σε περίπτωση που έχετε παραλάβει προϊόν με δωρεάν μεταφορικά, αυτά θα χρεώνονται ως έξοδα αποστολής, και δεν θα σας επιστρέφονται

Η παραπάνω αντιμετώπιση δεν ισχύει για πωλήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί μέσα από το κατάστημα. Σε αυτήν την περίπτωση ασφαλώς και δεν μιλάμε για πώληση εξ’ αποστάσεως, οπότε και το θέμα δεν έγκειται στα παραπάνω.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση δικαιώματος υπαναχώρησης:

  • Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία
  • Να μην έχει αφαιρεθεί το αυτοκόλλητο ασφαλείας της συσκευασίας (εφόσον υπάρχει)
  • Τυχόν διακριτικά – αυτοκόλλητα, ταμπελάκια, ή ετικέτες κλπ – να μην έχουν αφαιρεθεί
  • Να μην έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος
  • Να συνοδεύεται από τα απαραίτητα παραστατικά (απόδειξη, δελτίο επιστροφής εάν χρειάζεται κλπ)

Παράκληση:

Μην κολλάτε vouchers, ή αυτοκόλλητες ταινίες κατευθείαν στην συσκευασία του προϊόντος. Τα αυτοκόλλητα αυτά δεν μπορούν να αφαιρεθούν και το αποτέλεσμα είναι να αλλοιώνεται η συσκευασία του προϊόντος.

Σχοινιά – ειδικές παραγγελίες. Τα σχοινιά κόβονται στις διαστάσεις που επιθυμεί ο πελάτης κατά την εκτέλεση κάθε παραγγελίας. Γι’ αυτόν τον λόγο δεν μπορούν να επιστραφούν σε περίπτωση λάθους εκτίμησης και να μεταπωληθούν, εφόσον το μήκος τους είναι δεσμευτικό για την παραγγελία τους. Κόβοντας το σχοινί, αλλάζουμε την αρχική του κατάσταση, όποτε ο πελάτης χάνει το δικαίωμα αλλαγής ή υπαναχώρησης. Το αυτό ισχύει και για οποιαδήποτε ειδική παραγγελία που δίδεται από τους πελάτες.

Διαδικασία αλλαγών – Επιστροφών

  1. Ενημερώστε έγκαιρα καλώντας στο 24280 78228, ή στέλνοντας e-mail στο info@pasxalishop.gr Θα σας ζητηθεί ο κωδικός παραγγελίας και τα στοιχεία τιμολόγησης.
  2. Η συνέχεια της διαδικασίας μπορεί να γίνει εναλλακτικά:2α. με επίσκεψη στην έδρα μας, όπου εφόσον ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος, θα ενημερωθείτε για τα περεταίρω. Παρακαλείσθε να προσκομίσετε τα απαραίτητα παραστατικά.2β. με αποστολή του προϊόντος με courier. Συσκευάστε το προϊόν που παραλάβατε με προσοχή, και αποστείλετέ το πίσω σε εμάς μαζί με τα απαραίτητα παραστατικά (απόδειξη, δελτίο επιστροφής κλπ.). Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Προσοχή: Εφόσον δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφών/ αλλαγών, το προϊόν θα αποστέλλεται πίσω στον αποστολέα με δικά του έξοδα.

X